12 Nov 2009

Teringat kartoon masa darjah 3 dulu....

video

Masa aku kecik ..katoon nila yang aku minat. Tiap petang Rabu kul 5.00 kalu tak silap. Memang selalu lepak umah kawan yang ada tv. Umah tak do tv masa tu.. TV hitam putih pun ok jer. Ramai bebudak tgk kartoon ini. Satu hari dalam bulan puasa aku ralit tgk karton ni kat umah kawan. sampai terlupa nak beli ais ketul kat simpang 4. Bila abis show..aku baru teringat..alamak abis la aku.. sampai kat spg 4. bang tu kata dah abis..berbuka tanpa ais ler petang tu dan jenuh telinga kena leter oleh emak dan kakak.huhu..nostalgianya....

Prinsip Perakaunan

Aduh...pening semak PAT prinsip akaun ting 4...... banyak kerja tahun depan nak buat dengan mereka ni...
Esok jumaat 13 nov 2009 ada julang. semoga mereka dapat input dari cikgu Salmiah SMK Munshi Abdullah...
Maka kerja masa cuti nanti adalah membuat pembetulan jawapan PAT Prinsip Perakaunan kertas 2.

ooo... kepala aku dah sakit . nak balik la aku......jumpa wife, israq dan si kembar aku....wasalam.

11 Nov 2009

Blog bersama ustaz Zaki



Ustaz Zaki tekun memberi penerangan bagaimana upload artikel yang ada foto, dan klip video

Blog bersama ustaz Zaki

la.sampai sudah slot ustaz zaki lak.... bravo ustaz

OK..DAH BOLEH MEMBLOG LA AKU....

TQ Kepada semua ustaz yang canggih internet....

masing masing tekun belajar go blog

MEMULAKAN LANGKAH PERTAMA

HARI INI AKU MEMULAKAN BLOG AKU....WAH....